مبلمان اداري
مبلمان مناسب محيط اداري از ملزومات هر دفتر و شركتي است كه طراحي محصولات توسط متخصصين باتجربه و با كمك دستگاه هاي پيشرفته مطابق با تكنولوژي روز دنيا انجام مي شود. خريد مبلمان اداري را مي توانيد در سبك هاي مدرن و كلاسيك با بالاترين سطح كيفيت و متناسب با فضاي دكوراسيون و محيط كار خود با بهترين قيمت مبلمان اداري از مجموعه مستر ميز تهيه نماييد.
مبلمان مدرن و كلاسيك
در سبك كلاسيك بيشتر از منبت كاري و از رنگ هاي طلايي استفاده مي شود تا ظاهري سلطنتي به كار دهد.
اين سبك بيشتر مناسب فضاهاي بزرگ هستند.
ولي در سبك مدرن به جاي منبت كاري از اشكال هندسي ساده استفاده مي شود و در برخي مدل ها از تركيب شيشه و فلز استفاده مي شود.
امروزه با توجه به كوچك شدن فضاهاي اداري از سبك هاي مدرن بيشتر استقبال مي شود.
خريد مبلمان اداري
مستر ميز با در نظر گرفتن تمامي موارد زير بهترين قيمت مبلمان اداري را همراه با حفظ كيفيت ارائه مي دهد.
1- راحتي:
طراحي ارگونوميك مانع از ايجاد فشار و مشكلات ستون فقرات مديران و كاركنان مي شود.
رعايت استانداردها در طراحي و توليد باعث حفظ سلامت و افزايش انرژي و راندمان كاري مي شود.
2- استحكام و كيفيت متريال:
نوع اسكلت و مواد اوليه اي كه در ساخت مبلمان بكار رفته است بسيار مهم است،
زيرا بايد بعد از چندين سال كيفيت اوليه خود را حفظ كرده باشد.
3- نيازسنجي و كارايي:
قبل از خريد بايد به اندازه فضاي كار، نوع ارباب رجوع، نوع شركت، تعداد پرسنل و ... توجه نماييد و مطابق با اين معيارها اقدام به خريد نماييد.
در گذشته بيشتر كارهاي اداري با پرونده انجام مي شد و به ميزهاي بزرگ نياز بود،
ولي امروزه با كمك سيستم هاي كامپيوتري نياز به فضاي كمي است، بيشتر از ميز و مبلمان كوچكتر استفاده مي شود.
- چهارشنبه ۰۸ دی ۰۰ | ۱۶:۵۸
- ۴ بازديد
- ۰ نظر